108431692636927237

Kill Bill vol II
Obie czci filmu mi si bardzo podobay (no ale ja mam gust spaczony przez ogldanie najgorszych filmw wiata), ale nie o to tym razem mi chodzi. Ot cz pierwsza bya wywietlana w kinach jako film „od 15 lat”, natomiast cz druga ju jako „od 18 lat”.
Mniejsza ju o zasadno takiej decyzji (w sumie cz pierwsza wydaje mi si by bardziej brutalna i krwawa ni druga), ale konsekwencje jej s takie, e osoba, majca 15 lat, ktra obejrzaa „vol I”, musi poczeka 3 lata, by legalnie obejrze „vol II”!

Skomentuj

